تندیس پلکسی ، ساخت تندیس

ساخت وبلاگ

چگونه یک بج سینه را بر روی کت خود نصب کنید بخش دو

در بخش اول به تعریفی از بج سینه پرداختیم و چند مدل از آن را توضیح دادیم و در زیر به ادامه مطالب خواهیم پرداخت.

 

انواع مختلف بج سینه

انواع مختلفی از  بج سینه وجود دارد و تعدادی از انواع آنها را در مقاله قبل توضیح دادیم و در این جا انواع دیگر را بررسی می‌کنیم.

 

بج سینه به شکل گل

این نوع بج سینه یک پین ساخته شده از گل زنده است و قبل از محبوب شدن سنجاق‌های سینه عمدتا از آنها استفاده می‌شد. با عبور دادن آنها از درون سوراخ دکمه لباس ( همیشه در سمت چپ – سمت قلب‌تان قرار دارد) می‌توانید آن را بپوشید. ساقه آن باید با یک زاویه ملایم بر روی لباس شما و تقریبا به موازات لبه یقه کت شما قرار می‌گیرد و باید از پشت توسط یک پین در جای خود محکم شود.

پین را به طرف پایین، از پشت سنجاق یقه و از طریق ضخیم‌ترین قسمت ساقه بوتونیرر، فشار دهید. سعی کنید برای هیچ قسمتی از فلزات موجود بر روی پین در معرض دید نباشد. در لباس‌های گران قیمت، اغلب یک حلقه در پشت سنجاق وجود دارد تا از نشان سینه محافظت کند چرا که حرکت مداوم آن می‌تواند در نهایت به پارچه گرانبها و یا ابریشمی لباس شما آسیب برساند.

 

سنجاق یقه کت به شکل گل لاله

معمولا اندازه آن کوچک‌تر از یک بج سینه بوتوننیر سنتی است و یک معادل مصنوعی برای گل‌های زنده خواهد بود. موادی که به طور معمول در بوتونیر مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: فیبر، پارچه، پنبه، کاغذ، ابریشم و ساتن.

استفاده از این لوازم جانبی می‌تواند به طور کلی ظرافت و شیک بودن را به لباس شما اضافه کند، رنگ و اندازه آن را هوشمندانه انتخاب کنید. پین‌هایی به شکل گل لاله کمی غیر رسمی‌تر از بوتوننیور هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا شخصیت را به کت و شلوار شما اضافه کنند چرا که اغلب در رنگ‌ها و الگوهای گسترده و متنوعی عرضه می‌شوند.

پین‌های حلقه‌ای باید نسبت به بقیه لباس شما در محل ایمن‌تری نصب شوند، شما قطعا نمی‌خواهید جلوه‌ای زننده و زمخت داشته باشند و شما نمی‌خواهید توجه اطرافیان را از کت و شلوار خود دور کنید.

 

نشان (بج)

این نوع سنجاق یقه، اغلب به نام ” پین مینا” شناخته می‌شود و اغلب بسیار کوچک و ظریف است زیرا هدف از طراحی آن این است که خیلی شلوغ و در مرکز توجه نباشد.

به دلیل این که این نوع پین‌ها معمولا کمتر درون یقه لباس نفوذ می‌کنند، برای این که گزینه‌های مطلوبی از این نظر در اختیار داشته باشید ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید. این نوع پین همچنین بر روی کت‌ها، لباس‌های نظامی و کمپین‌های خیریه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پین‌های کلاسیک

اگر به دنبال چیزی با شخصیت بیشتری هستید چرا از پین‌های کلاسیک استفاده نمی‌کنید؟ اینها را می‌توانید در لوازم پدربزرگ و مادربزرگ خود پیدا کنید که در امور خیریه فعال هستند.

 

پین‌های ساقه بلند

این یک گزینه محبوب معاصر است و معمولا از مواد فلزی ساخته از طلا، مس، نقره و سنگ سیاه در طراحی آنها استفاده می‌شود. طرح‌های محبوب این نوع از بج سینه شامل پر، پیکان و اشکال هندسی است. این پین‌ها با اتصال چسبنده بر روی لباس شما نصب می‌شوند.

 

پین‌های سفارشی و پین‌های شخصی

نکته عجیبی که در مورد این پین‌ها صادق است این است که آنها می‌توانند شخصی سازی شوند و شخصیت شما را منعکس کنند. اگر به گزینه‌های موجود علاقه ندارید، یا به دنبال نوعی از بج سینه هستید که در رویدادهای خاص از آن استفاده کنید، پس چرا از پین‌های سفارشی استفاده نمی‌کنید؟ شما می‌توانید گزینه مورد نظر خود را با تماس با ما سفارش دهید. این یک هدیه سفارشی عالی خواهد بود. شما می‌توانید از پین‌های سفارشی فلزی یا هر چیزی که می‌تواند برای شما جذاب باشد استفاده کنید.

 

پین‌های یقه‌ای

اگر سنجاق‌های یقه کت برای شما مناسب نیست، می‌توانید به دنبال موردی باشید که کمی متفاوت است و از پین یقه‌ای استفاده کنید. اینها درست در بالای یقه شما نصب می‌شوند. آنها جلوه جدیدی به پوشش شما اضافه می‌کنند

تندیس پلکسی ، ساخت تندیس...
ما را در سایت تندیس پلکسی ، ساخت تندیس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi dibanegarbartar بازدید : 41 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت: 13:26